MAANDAG

Ontbijt:
Ideaal ontbijt naar keuze 
(Aloë, thee, shake)
Tussendoortje:
Handje vol fruit en noten
Lunch:
Carpaccio salade: carpaccio, rucola slamelange, kerstomaten, radijs, komkommer, kappertjes, pijnboompitten, parmezaanse kaas, pesto & citroensap
Tussendoortje:
Gezonde brownie
Diner:
Gegrilde kip met bruschetta topping:
tomaten, teentje knoflook (fijngeperst), rode ui, verse basilicum, olijfolie, balsamicoazijn, mozzarella & kipfilet
Avondsnack:
Eiwitshake of skyr natuur

DINSDAG

Ontbijt:
Ideaal ontbijt naar keuze (Aloë, thee, shake)
Tussendoortje:
proteïnereep met handje vol fruit
Lunch:
Komkommer rolletjes met kip:
komkommer (gekoeld), groene pesto, mozzarella, kipfilet (plakjes), rode paprika, handje rucola, handje pijnboompitten
Tussendoortje:
skyr yoghurt met fruitsmaak
Diner:
Courgette ravioli met spinazie:
courgettes, spinazie, kleine ui, olijfolie, ricotta kaas, verse basilicum (fijngesneden), tomatensaus, geraspte mozzarella
Avondsnack:
Eiwitshake of skyr natuur

WOENSDAG

Ontbijt:
Ideaal ontbijt naar keuze (Aloë, thee, shake)
Tussendoortje:
proteïnereep met handje vol fruit
Lunch:
Avocado Tonijnsalade:
1 avocado, citroensap (van 1 citroen), 1/4 rode ui, 2 stengels selderij, tonijn in eigen nat


Tussendoortje:
handje vol noten
Diner:
Kabeljauw uit de oven:
kabeljauw, brood, halfvolle melk, ui, geraspte wortels, magere cheddarkaas (geraspt), olijfolie, groentebouillon.

Avondsnack:
Eiwitshake of eiwit brownie

DONDERDAG

Ontbijt:
Ideaal ontbijt naar keuze (Aloë, thee, shake)
Tussendoortje:
herba havermoutkoekjes
Lunch:
sla wraps met hummus en kalkoenfilet:
hummus, sla bladeren van ijsbergsla, kalkoenfilet, rode paprika, komkommer 

Tussendoortje:
meloenmix
Diner:
Gevulde tomaten: vleestomaten, sjalotjes gensipperd, brood, knoflook, ei (geklopt), fijngesneden ham, mager rundergehakt, melk, olijfolie, peterselie, dragon, tijm, gourmet Tomatensoep
Avondsnack:
Eiwitshake of skyr natuur

VRIJDAG

Ontbijt:
Ideaal ontbijt naar keuze (Aloë, thee, shake)
Tussendoortje:
proteïnereep met handje vol fruit
Lunch:
Spinazie sla met kiwi en aardbei:
spinazie, walnoten, kiwi, aardbeien, plantaardige olie, frambozenjam, frambozenazijn


Tussendoortje:
gezonde lion
Diner:
scampi's met mango-avocadosalsa en bloemkoolrijst: scampi's, bloemkoolrijst, mango, paprika, limoen, avocado, peterselie, kokosolie 


Avondsnack:
Eiwitshake of proteïnereep

ZATERDAG

Ontbijt:
Ideaal ontbijt naar keuze (Aloë, thee, shake)
Tussendoortje:
fruitsaté
Lunch:
Sushi bowl met gerookte zalm: bloemkoolrijst, olijfolie, gerookte zalm (blokjes), komkommer, avocado, norivellen, sojasaus, wasabi (optioneel)

Tussendoortje:
skyr met fruitsmaak
Diner:
Rode Linzenpasta met tomatensaus:
Rode linzenpasta, knoflook, champignons, paprika, prei, courgette, wortel, gezeefde tomaten, tijm, oregano, basilicum, olijfolie
Avondsnack:
Eiwitshake of skyr natuur

ZATERDAG

9u30 - 10u30               Streetdance 6-9 jaar


10u30 - 11u30    Disco 8-10 jaar


11u30 - 12u30    Ballet beginners 12-14 jaar


13u30-14u30      Ballet Gevorderden 12-14 jaar


14u30-15u30      Techniek Modern 10-15 jaar

Inschrijven kan vanaf zaterdag 11/07/2020.  Indien er tijdens het dansseizoen terug een virale uitbraak is, zullen wij onmiddellijk overschakelen naar online lessen.

 

©2005 by Dance NRGY Vzw. Proudly created by Muriel Defever